رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا اظهار داشت: ظاهرا فقط مسابقات رسمی تعطیل شده و هنوز برخی تیم ها تمرین می کنند. باید تصمیم قطعی گرفته شود که تمامی فعالیت ها را لغو کند. وقتی تمرینات تیمی برگزار شود، با بازیکنان، کادر فنی و پزشکی و تدارکات نزدیک 50، 60 نفر درگیر هستند. اگر یکی از افراد آلوده باشد، همه گرفتار می شوند. باید تصمیم جدی بگیرند تا تمرینات هم تعطیل شود. همه ی کشورها تقریبا تمامی مسابقات را لغو کرده اند. از لیگ ها بگیر تا لیگ قهرمانان اروپا. وضعیت بحرانی شده که تصمیم به لغو تمامی مسابقات گرفته اند.
 
وی افزود: همه باید به تذکرات پزشکان و پرستاران گوش کنند تا کسی مبتلا نشود. این همه بیرون رفتن ها را نمی فهمم. آیا واقعا ارزش دارد که آدم سلامتی خود و اطرافیانش را به خطر بیاندازد؟ اگر می بینید تمامی تجمعات و همایش ها و به خصوص برگزاری مسابقات لیگ لغو می شود، حتما خطرناک است. فوتبال با تماشاگرانش هیجان و لذت دارد. دیدید که در این چند وقت هر فوتبالی بدون تماشاگر برگزار شده، چقدر بی روح و دور از هیجان بوده است. پرسپولیس هم با تماشاگرانش پرسپولیس است. بدون هوادار اصلا لطفی ندارد. اگر بیماری فروکش کرد، باید لیگ را شروع کنند. فعلا که مسابقات ملی هم تعویق افتاده و عجله ای برای پایان دادن به لیگ نیست. باید مسئولان برگزاری، لیگ را در ماه های گرم برگزار کنند تا تماشاگر هم بیاید.
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: همه جا را دارند ضدعفونی می کنند. اگر قرار به برگزاری بازی یا تمرین هم هست، باید ورزشگاه و رختکن و محل تمرین و تجمع را ضدعفونی کنند. وضعیت بحرانی است و بازیکنان باید خیلی رعایت کنند. اگر آلوده شوند، خانواده های خود را درگیر می کنند. خدا کند هیچ اتفاقی برای هیچ کسی نیفتد اما همه در معرض این ویروس هستند. بازیکنان چه گناهی دارند. باید همه ی فعالیت ها لغو شود.
 
رضا شاهرودی در ادامه ی گفتگوی خود با اشاره به اعتراض برخی تیم ها مبنی بر مهندسی شدن لیگ گفت: پرسپولیس نامش بزرگ است و هواداران زیادی دارد. فکر نمی کنم هیچ تیمی این قدر هوادار داشته باشد. در ایران بالای 50 میلیون هوادار و عاشق دارد. 3 سال پشت سر هم این تیم قهرمان شده و با گرفتن جام چهارم هم فاصله ای ندارد. طبیعی است که می خواهند ضعف های خود را پشت این حرف های پوچ پنهان کنند. این حرف ها را کسانی می زنند که دیده شوند. همه ی تیم ها با هوادارانش قابل احترامند اما تیمی که می رود می بازد، تقصیر پرسپولیس نیست. اینها باید بروند خود را قوی کنند. همان طور که پرسپولیس این کار را کرده است. آنها باید در زمین فوتبال حرف بزنند. پرسپولیس هم سالها بود نتیجه نمی گفت و مدام در میانه ی جدول بود اما به جای تهمت زدن به این و آن، با برنامه ریزی درست و صحیح در مسیر پیشرفت قرار گرفت و می بینید بعد از برانکو هم تیم روال خود را می رود.
 
وی ادامه داد: این صحبت ها فقط حسادت است. پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است و همیشه هم حواشی این تیم بیشتر از دیگر تیم هاست. اما می بینید که این تیم در مجموعه ی فنی آرامش دارد و وارد حاشیه نشده است. بازیکنان سرشان را پائین انداخته اند و فقط تمرین می کنند. بازیکنان پرسپولیس با قدرت در زمین ظاهر شدند و 3 سال پیاپی قهرمان شدند و فاصله ای با قهرمانی چهارم خود ندارند. اختلاف 10 امتیازی باعث شده تا دیگر تیم ها با مطرح کردن صحبت های چیپ و بیهوده کار بزرگ پرسپولیس را لوث کنند.
 
پیشکسوت پرسپولیس افزود: داورها هم انسانند و اشتباه می کنند. این اشتباهات برای همه ی تیم هاست. کمیته ی انضباطی حتما باید با مسببان این تهمت ها برخورد کند. اگر مدرکی دارند، بخواهند. کسی اگر مدرکی دارد، بگوید. با حرف زدن که نمی شود هر ادعایی را مطرح کرد. این صحبت ها بی احترامی به مجموعه ی فوتبال، تیم ها، مربیان، فدراسیون، داوران و همه ی عوامل فوتبال است. کمیته ی انضباطی باید قاطعانه برخورد کند. اگر نتوانستند اثبات کنند، باید محروم شوند.
 
رضا شاهرودی گفت: اگر لیگ کلا برگزار نشود باید جام را به پرسپولیس بدهند چون طبق جدول هم 10 امتیاز اختلاف ایجاد کرده است و هم شایسته تر از بقیه تیم هاست. وضعیت خوبی داشت و اگر ادامه پیدا می کرد، قطعا اختلاف بیشتر هم می شد. بازی های پرسپولیس با تیم های مدعی تمام شده بود و فقط تیم های پائین جدولی مانده بود.  
 
وی در خصوص استعفای انصاریفرد از پرسپولیس و اتفاقات این باشگاه خاطرنشان کرد: اختلافات در هیات مدیره زیاد بود و انصاریفرد را مجبور به استعفا کردند. اصلا برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست که این همه تغییر داشته باشد و هر 6 ماه به 6 ماه مدیرعامل عوض کند. بدهی ها و شکایت های فراوانی هم الان انباشته شده و تیم در خطر محرومیت و کسر امتیاز است. مدیران قبلی باعث این بدهی ها بوده اند. باید این پول ها پرداخت می شد، اما مشخص نیست که چرا ندادند. حالا باید مدیر جدید بدهی ها را پرداخت کند و چاره ای بیندیشد تا تیم ضرر نکند.